views

Correction: Jo Bamford

We printed a picture of Jo Bamford in yesterday's edition. We incorrectly said that Bamford donated £400,000 to the Conservative party in the final quarter of 2009. Bamford did not make a donation to the Conservative party. We said he was chief executive of JCB, which he is not. The picture we printed of David Rowland was also incorrect. We apologise for the errors.